Cenník služieb

Obsah a cenník našich služieb pre rok 2025:
RACE CONSULTING

160 €/deň

  • odborný poradca

  • individuálny prístup

  • GPS laptimer

  • základné náradie a okruhové vybavenie

  • poskytnutie drobného servisu

  • tímový stan

  • * možnosť dopravy motocykla na okruh (po dohode)

  • * možnosť zapožičania nahrievacých dečiek     (po dohode)

  • **individuálna cena v prípade poskytnutia služby na viac dní

  • * doprava nad 150 km od sídla spoločnosti je spoplatnená individuálne


RACERENT BASIC

500 €/deň

  • motocykel

  • doprava motocykla do 150 km od sídla spoločnosti

  • nahrievacie dečky

  • odborný poradca

  • základné náradie a okruhové vybavenie

  • poskytnutie  servisu

  • tímový stan

  • * v cene prenájmu nie sú zahrnuté pneumatiky a pohonné hmoty motocykla

  • **individuálna cena v prípade poskytnutia služby na viac dní

RACERENT PRO

individuálna ponuka/deň

  • motocykel

  • doprava motocykla do 150 km od sídla spoločnosti

  • nahrievacie dečky

  • základné náradie a okruhové vybavenie

  • poskytnutie  servisu

  • tímový stan

  • GPS laptimer

  • odborný poradca priamo na trati

  • analýza jazdy

  • * v cene prenájmu nie sú zahrnuté pneumatiky a pohonné hmoty motocykla

Obchodné podmienky RACERENT

1.       Uzatvorenie zmluvy o prenájme

1.1  

Uzatvorenie nájomnej zmluvy na prenájom motocykla je možný medzi prenajímateľom CoMa Consulting, s.r.o.  IČO: 36 352 128, sídlo podnikania: Kniežaťa Pribinu 193/22, 911 01 Trenčín (ďalej len „prenajímateľ“) a fyzickou osobou (ďalej len „nájomca“).

2.       Minimálne požiadavky na nájomcu

2.1  

Vek minimálne 18 rokov.

2.2  

Platný občiansky preukaz.

2.3  

Platný vodičský preukaz skupiny A.

3.       Nájomca je povinný

3.1  

Využívať motocykel na pretekárskom okruhu podľa dohodnutých pokynov a dodržiavať podmienky tretej strany prevádzkovateľa okruhu alebo usporiadateľov podujatia.

3.2  

V prípade technického problému alebo poruchy bezpečne odstaviť motocykel a informovať prenajímateľa o priebehu poruchy.

3.3  

Dbať na to aby nedošlo k zničeniu alebo poškodeniu motocykla.

3.4  

Bezodkladne ohlásiť akékoľvek zmeny údajov uvedených v zmluve o prenájme (bydlisko, tel. číslo, číslo OP, VP a pod.)

3.5  

Pri omeškaní peňažného plnenia uhradiť prenajímateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z dlžnej sumy.

4.       Nájomca nesmie

4.1  

Motocykel predať, založiť, darovať, prenajímať alebo požičiavať tretím osobám.

4.2  

Viesť motocykel pod vplyvom alkoholu, drog, iných omamných látok alebo liekov, ktoré ovplyvňujú vedenie vozidla alebo používať ho spôsobom, ktorý je v rozpore so zmluvou o prenájme a jej účelom.

4.3  

V prípade nehody pokračovať v jazde na motocykli.

4.4  

Použiť motocykel v cestnej premávke.

4.5  

Jazdiť na motocykli bez predpísanej výstroje.

5.       Rezervácia prenájmu

5.1  

Rezervácia prenájmu motocykla sa vykonáva minimálne 14 dní vopred prostredníctvom e-mailu uvedeného na webovom sídle www.racerent.sk alebo telefonicky na tel. čísle 0918 055 840.

5.2  

Po odoslaní rezervácie a dohodnutí termínu prenájmu dostanete spätný e-mail s konkrétnou cenovou ponukou a organizačnými pokynmi.

6.       Doba prenájmu

6.1  

Minimálna doba prenájmu je jeden okruhový deň – max. 12 hodín.

6.2  

V prípade potreby predĺženia nájmu je potrebné vypracovať k nájomnej zmluve dodatok o predĺžení zmluvy. V dodatku o predĺžení zmluvy sa uvedie doba pokračovania nájmu a cena nájmu za obdobie, počas ktorého prenájom pokračoval.

7.       Platba za prenájom

7.1  

Platba za prenájom prebieha prostredníctvom bankového prevodu na účet, v ojedinelých prípadoch je možné platbu realizovať aj v hotovosti.

7.2    

Nájomca hradí čiastku za prenájom vozidla najneskôr v deň začatia prenájmu.

7.3  

Prenajímateľ nezodpovedá za bankové poplatky nájomcu, alebo kurzové rozdiely, ktoré môžu vzniknúť nájomcovi z dôvodu realizácie platby v bankových subjektoch.

7.4      

Poplatok za prenájom nezahŕňa poplatok za jazdenie na okruhu - napr. "štartovné".

8.       Vratná záloha

8.1  

Pred začatím nájmu je povinnosťou nájomcu zložiť vratnú zálohu v hodnote 1.000 € (slovom „jeden tisíc eur“).

8.2  

Záloha sa skladá najneskôr do 7 dní po rezervácií termínu prenájmu motocykla. Platba za zálohu prebieha prostredníctvom bankového prevodu na účet, v ojedinelých prípadoch je možné platbu realizovať aj v hotovosti.

8.3  

O vykonaní zálohovej platby dostane nájomca potvrdenie.

8.4  

V prípade vrátenia motocykla bez poškodenia je záloha vrátená v plnej výške nájomcovi.

8.5  

Záloha slúži ako spoluúčasť za poškodenie motocykla pri v prípade nehody. V prípade poškodenia motocykla v prípade nehody prenajímateľ zadrží vratnú zálohu do doby zistenia skutočných nákladov na opravu. Následne bude alikvotná časť vratnej zálohy použitá na úhradu nákladov na opravu a zvyšná časť vrátená nájomcovi.

8.6  

Záloha nebude vrátená v prípade ak nájomca poruší ustanovenia čl. 4 obchodných podmienok.

8.7  

Vratná záloha je realizovaná ako platba, nie predautorizácia. Prenajímateľ nezodpovedá za bankové poplatky nájomcu, alebo kurzové rozdiely, ktoré môžu vzniknúť nájomcovi z dôvodu realizácie platby v bankových subjektoch.

9.       Vrátenie vozidla

9.1  

Nájomca je povinný vrátiť motocykel v termíne dohodnutom v nájomnej zmluve.

9.2  

Vrátením motocykla sa rozumie vrátenie vrátane príslušenstva, vybavenia a dokladov.

9.3  

Nájomca berie na vedomie, že v prípade nevrátenia vozidla v dohodnutom termíne alebo porušení zmluvných podmienok je prenajímateľ oprávnený okamžite odobrať vozidlo.

10.   Ukončenie zmluvy o prenájme

10.1          

Zmluva o prenájme zaniká:

a)      pri nezaplatení sumy nájmu najneskôr v deň začatia nájmu,

b)      pri poškodení motocykla nehodou,

c)       pri inom porušení ustanovení obchodných podmienok.

V prípade odstúpenia od zmluvy zo strany prenajímateľa zmluva zaniká doručením odstúpenia do sféry vplyvu nájomcu, a to aj v prípade, ak sa nájomca o doručení nedozvedel.

10.2             

Predčasné odstúpenie od zmluvy zo strany nájomcu je možné najneskôr 24 hodín pred dohodnutým termínom začiatku prenájmu na tel. čísle 0918 055 840 a nájomca zaplatí odstupné vo výške 100 € (slovom jedno sto eur).

10.3           

V prípade nevykonania odstúpenia od zmluvy a nevykonania prenájmu z dôvodu na strane nájomcu v dohodnutý deň nájmu sa cena nájmu nevracia. 

11.   Škoda spôsobená tretím osobám

11.1          

Nájomca podpisom zmluvy o prenájme na seba preberá všetku zodpovednosť v prípade vzniku škody tretím osobám, ktorá môže vzniknúť pri prenajme motocykla. ( napr. úraz, smrť, poškodenie, zničenie, požiar a pod.)

11.2          

Nájomca podpisom zmluvy o prenájme  vyhlasuje, že je oboznámený so skutočnosťou, že pretekársky motocykel nemá uzatvorené poistenie.

11.3          

Nájomca sa podpisom zmluvy o prenájme zaväzuje, že sa oboznámil s technickým stavom motocykla a tým na seba preberá všetku zodpovednosť aj v prípade nehody spôsobenej neočakávanou technickou poruchou.

12. Ochrana osobných údajov a reklamácia

12.1         

 Spoločnosť CoMa Consulting, s.r.o. bude v súlade s platnými predpismi o ochrane osobných údajov spracovávať osobné údaje nájomcu uvedené v nájomnej zmluvy na účely splnenia nájomnej zmluvy, a to v čase nevyhnutnom na jej splnenie, vybavenie prípadných nárokov nájomcu z chybného plnenia a ďalej ak je spracovanie nevyhnutné v súlade správnymi predpismi (najmä s daňovými predpismi). Právnym základom spracovania je zmluva uzatvorená medzi nájomcom a prenajímateľom. Príjemcovia osobných údajov budú zmluvní partneri Spoločnosti zaisťujúci vybavenie nájomnej zmluvy.

Poskytnutie osobných údajov sa vyžaduje pre uzatvorenie zmluvy, ale v prípade, že Zákazník svoje údaje na tento účel neposkytne, nie je možné službu uskutočniť.

Nájomca má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu, výmaz, obmedzenie ich spracovania a na ich prenositeľnosť alebo vzniesť námietku proti ich spracovaniu. Tieto práva môže nájomca uplatniť na kontaktoch uvedených v nájomnej zmluve. Zákazník má právo podať sťažnosť na dozornom orgáne na ochranu osobných údajov, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov, sídlo a kontaktné údaje nájde na stránkach  www.uoou.sk

12.2 Reklamácia

12.2.1           

Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou  Obchodných podmienok CoMa Consulting,  s.r.o , IČO: 36 352 128,, ako prenajímateľ  a opisuje postup, akým spôsobom pristupovať pri reklamácii tovarov a služieb nadobudnutých od predávajúceho.

12.2.2         

Nájomca, ktorým je spotrebiteľ, je povinný sa zoznámiť s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami ešte pred objednaním tovarov a služieb. Zároveň nájomca berie na vedomie, že je povinný poskytnúť prenajímateľovi potrebnú súčinnosť potrebnú pre vybavenie reklamácie, v opačnom prípade sa lehoty adekvátne  predlžujú o čas, v ktorom nájomca neposkytol požadovanú súčinnosť.

12.2.3         

Uzavretím nájomnej zmluvy nájomca súhlasí s týmto Reklamačným poriadkom. Definície pojmov obsiahnuté v tomto Reklamačnom poriadku majú prednosť pred definíciami v obchodných podmienkach. Pokiaľ tento Reklamačný poriadok pojem nedefinuje, chápe sa vo význame, v akom je definovaný v obchodných podmienkach. Ak nie je definovaný ani tam, chápe sa vo význame, v akom ho užívajú platné a účinné právne predpisy.

12.2.4         

Miestom pre uplatnenie reklamácie je sídlo prenajímateľa.

12.2.5         

Prenajímateľ  vydá nájomcovi písomné potvrdenie o tom, kedy bola reklamácia uplatnená, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia reklamácie je požadovaný a to písomne bezprostredne po prijatí reklamácie.

12.2.6       

O reklamácii prenajímateľ rozhodne ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní.

Obchodné podmienky RACE CONSULTING

1.Uzatvorenie zmluvy o službe

1.1             

Uzatvorenie zmluvy o poskytnutí služby RACE CONSULTING prebieha  medzi CoMa Consulting, s.r.o. IČO: 36 352 128, sídlo podnikania: Kniežaťa Pribinu 193/22, 911 01 Trenčín (ďalej len „obchodná spoločnosť“) a fyzickou osobou (ďalej len „klient“).

2. Zmluvný vzťah – vznik, povaha a zánik

2.1             

Klient má právo vybrať si z ponuky služieb Obchodnej spoločnosti uvedenej v rámci cenníka na webovej adrese https://racerent.sk/cennik .

2.2             

Zmluvný vzťah medzi Klientom a Obchodnou spoločnosťou vzniká zaplatením poplatku za vybraný Balík služieb na bankový účet Obchodnej spoločnosti, prípadne v hotovosti do rúk odborného konzultanta pred absolvovaním jazdy na okruhu . Tento moment sa považuje za moment uzatvorenia Zmluvy o poskytovaní služieb – poradenské a asistenčné služby.

2.3             

Zmluvný vzťah sa uzatvára na dobu určitú – 1  okruhový deň (12 hodín).

2.4               

V prípade potreby predĺženia poskytovania služby  je potrebné vypracovať k zmluve dodatok o predĺžení zmluvy. V dodatku o predĺžení zmluvy sa uvedie doba pokračovania služby  a cena poskytovania služby za obdobie, počas ktorej poskytovanie služby pokračovalo.

2.5             

Zmluvný vzťah zaniká v prvom rade splnením, pokiaľ nedôjde k jeho zániku iným spôsobom.

2.6             

Okrem prípadu podľa odseku 2.5. môže dôjsť k zániku zmluvného vzťahu.

2.6.1         

Výpoveďou ktorejkoľvek zo zmluvných strán, pokiaľ to pripúšťajú tieto obchodné podmienky.

2.6.2         

V prípade odstúpenia od zmluvy zo strany prenajímateľa zmluva zaniká doručením odstúpenia do sféry vplyvu nájomcu, a to aj v prípade, ak sa nájomca o doručení nedozvedel.

2.6.3             

Predčasné odstúpenie od zmluvy zo strany klienta je možné najneskôr 24 hodín pred dohodnutým termínom začiatku prenájmu na tel. čísle 0918 055 840 a nájomca zaplatí odstupné vo výške 100 € (slovom jedno sto eur).

2.6.4           

V prípade nevykonania odstúpenia od zmluvy a nevykonania poskytnutia služby z dôvodu na strane klienta v dohodnutý deň nájmu sa cena nájmu nevracia. 

3. Platobné podmienky

3.1             

Platba za poskytovanie služby prebieha prostredníctvom bankového prevodu na účet, v ojedinelých prípadoch je možné platbu realizovať aj v hotovosti.

3.2           

Klient hradí čiastku za poskytovanie služby najneskôr v deň začatia prenájmu.

3.3             

Obchodná spoločnosť nezodpovedá za bankové poplatky nájomcu, alebo kurzové rozdiely, ktoré môžu vzniknúť nájomcovi z dôvodu realizácie platby v bankových subjektoch.

3.4             

Poplatok za službu nezahŕňa poplatok za jazdenie na okruhu - napr. "štartovné".

4. Práva a povinnosti Klienta

4.1           

Klient má právo vybrať si z ponuky služieb v rámci cenníka uvedeného na Webovej adrese: racerent.sk/cennik

4.2             

Klient je povinný zúčastniť sa okruhového dňa v čase, ktorý si vopred dohodol s odborným konzultantom.

4.3           

Klient sa na okruhových dňoch zúčastňuje na vlastné nebezpečenstvo s ohľadom na svoj zdravotný stav, telesné, jazdecké a technické schopnosti.

4.4             

Klient v rámci zmluvy o poskytovaní služieb môže umiestniť na motocykel záznamové zariadenie – mobilný telefón s aplikáciou na zaznamenávanie parametrov jazdy a kameru pre zaznamenanie jazdy.

4.5           

V prípade zničenia záznamového zariadenia jeho stratou alebo poškodením nehodou je klient povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 100 € (slovom jednosto eur).

V prípade zničenia kamerového zariadenia jeho stratou alebo poškodením nehodou je klient povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 100 € (slovom jednosto eur).

4.6         

Klient má v rámci poskytovania služieb k dispozícií tímové vybavenie  a to najmä: kovovo - plachtový stan, gumovo-textilnú podložku, sadu náradia,  2 x stojan. V prípade odcudzenia poškodenia alebo úmyselného zničenia tohto zariadenia hradí klient zmluvnú pokutu v hodnote, ktorú určí obchodná spoločnosť.

5. Ochrana osobných údajov a reklamácia

5.1

Spoločnosť CoMa Consulting, s.r.o. bude v súlade s platnými predpismi o ochrane osobných údajov spracovávať osobné údaje klienta uvedené v zmluve o poskytovaní služieb, a to v čase nevyhnutnom na jej splnenie, vybavenie prípadných nárokov nájomcu z chybného plnenia a ďalej ak je spracovanie nevyhnutné v súlade správnymi predpismi (najmä s daňovými predpismi). Právnym základom spracovania je zmluva uzatvorená medzi klientom a obchodnou spoločnosťou. Príjemcovia osobných údajov budú zmluvní partneri Spoločnosti zaisťujúci vybavenie zmluvy o poskytovaní služby.

5.2 

Poskytnutie osobných údajov sa vyžaduje pre uzatvorenie zmluvy, ale v prípade, že klient svoje údaje na tento účel neposkytne, nie je možné službu uskutočniť.

5.3

Klient má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu, výmaz, obmedzenie ich spracovania a na ich prenositeľnosť alebo vzniesť námietku proti ich spracovaniu. Tieto práva môže klient uplatniť na kontaktoch uvedených v zmluve o poskytovaní služieb. Klient má právo podať sťažnosť na dozornom orgáne na ochranu osobných údajov, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov, sídlo a kontaktné údaje nájde na stránkach  www.uoou.sk

5.4  Reklamácia

5.4.1

Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou  Obchodných podmienok  CoMa Consulting,  s.r.o , IČO: 36 352 128, ako obchodnej spoločnosti  a opisuje postup, akým spôsobom pristupovať pri reklamácii tovarov a služieb nadobudnutých od obchodnej spoločnosti.

5.4.2

Klient, ktorým je spotrebiteľ, je povinný sa zoznámiť s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami ešte pred objednaním tovarov a služieb. Zároveň klient berie na vedomie, že je povinný poskytnúť obchodnej spoločnosti potrebnú súčinnosť potrebnú pre vybavenie reklamácie, v opačnom prípade sa lehoty adekvátne  predlžujú o čas, v ktorom klient neposkytol požadovanú súčinnosť.

5.4.3

Uzavretím zmluvy o poskytovaní služieb klient súhlasí s týmto Reklamačným poriadkom. Definície pojmov obsiahnuté v tomto Reklamačnom poriadku majú prednosť pred definíciami v obchodných podmienkach. Pokiaľ tento Reklamačný poriadok pojem nedefinuje, chápe sa vo význame, v akom je definovaný v obchodných podmienkach. Ak nie je definovaný ani tam, chápe sa vo význame, v akom ho užívajú platné a účinné právne predpisy.

5.4.4

Miestom pre uplatnenie reklamácie je sídlo obchodnej spoločnosti.

5.4.5

Obchodná spoločnosť  vydá nájomcovi písomné potvrdenie o tom, kedy bola reklamácia uplatnená, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia reklamácie je požadovaný a to písomne bezprostredne po prijatí reklamácie.

5.4.6

O reklamácii prenajímateľ rozhodne ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní.