Obchodné podmienky RACERENT
1.
Uzatvorenie zmluvy o prenájme
1.1
Uzatvorenie nájomnej zmluvy na prenájom
motocykla je možný medzi prenajímateľom CoMa Consulting, s.r.o. IČO: 36 352 128, sídlo
podnikania: Kniežaťa Pribinu 193/22, 911 01 Trenčín (ďalej len „prenajímateľ“) a fyzickou osobou
(ďalej len „nájomca“).
2.
Minimálne požiadavky na nájomcu
2.1
Vek minimálne 18 rokov.
2.2
Platný občiansky preukaz.
2.3
Platný vodičský preukaz skupiny A.
3.
Nájomca je povinný
3.1
Využívať motocykel na pretekárskom okruhu podľa
dohodnutých pokynov a dodržiavať podmienky tretej strany prevádzkovateľa
okruhu alebo usporiadateľov podujatia.
3.2
V prípade technického problému alebo
poruchy bezpečne odstaviť motocykel a informovať prenajímateľa
o priebehu poruchy.
3.3
Dbať na to aby nedošlo k zničeniu alebo
poškodeniu motocykla.
3.4
Bezodkladne ohlásiť akékoľvek zmeny údajov
uvedených v zmluve o prenájme (bydlisko, tel. číslo, číslo OP, VP
a pod.)
3.5
Pri omeškaní peňažného plnenia uhradiť
prenajímateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z dlžnej sumy.
4.
Nájomca nesmie
4.1
Motocykel predať, založiť, darovať, prenajímať
alebo požičiavať tretím osobám.
4.2
Viesť motocykel pod vplyvom alkoholu, drog,
iných omamných látok alebo liekov, ktoré ovplyvňujú vedenie vozidla alebo
používať ho spôsobom, ktorý je v rozpore so zmluvou o prenájme
a jej účelom.
4.3
V prípade nehody pokračovať v jazde na
motocykli.
4.4
Použiť motocykel v cestnej premávke.
4.5
Jazdiť na motocykli bez predpísanej výstroje.
5.
Rezervácia prenájmu
5.1
Rezervácia prenájmu motocykla sa vykonáva
minimálne 14 dní vopred prostredníctvom e-mailu uvedeného na webovom sídle www.racerent.sk
alebo telefonicky na tel. čísle 0918 055 840.
5.2
Po odoslaní rezervácie a dohodnutí termínu
prenájmu dostanete spätný e-mail s konkrétnou cenovou ponukou a
organizačnými pokynmi.
6.
Doba prenájmu
6.1
Minimálna doba prenájmu je jeden okruhový deň –
max. 12 hodín.
6.2
V prípade potreby predĺženia nájmu je
potrebné vypracovať k nájomnej zmluve dodatok o predĺžení zmluvy.
V dodatku o predĺžení zmluvy sa uvedie doba pokračovania nájmu
a cena nájmu za obdobie, počas ktorého prenájom pokračoval.
7.
Platba za prenájom
7.1
Platba za prenájom prebieha prostredníctvom
bankového prevodu na účet, v ojedinelých prípadoch je možné platbu
realizovať aj v hotovosti.
7.2
Nájomca
hradí čiastku za prenájom vozidla najneskôr v deň začatia prenájmu.
7.3
Prenajímateľ nezodpovedá za bankové poplatky
nájomcu, alebo kurzové rozdiely, ktoré môžu vzniknúť nájomcovi z dôvodu
realizácie platby v bankových subjektoch.
7.4
Poplatok za prenájom nezahŕňa poplatok za jazdenie na okruhu - napr. "štartovné".
8.
Vratná záloha
8.1
Pred začatím nájmu je povinnosťou nájomcu zložiť
vratnú zálohu v hodnote 1.000 € (slovom „jeden tisíc eur“).
8.2
Záloha sa skladá najneskôr do 7 dní po rezervácií termínu prenájmu
motocykla. Platba za zálohu prebieha prostredníctvom bankového prevodu na účet,
v ojedinelých prípadoch je možné platbu realizovať aj v hotovosti.
8.3
O vykonaní zálohovej platby dostane nájomca
potvrdenie.
8.4
V prípade vrátenia motocykla bez poškodenia je
záloha vrátená v plnej výške nájomcovi.
8.5
Záloha slúži ako spoluúčasť za poškodenie
motocykla pri v prípade nehody. V prípade poškodenia motocykla
v prípade nehody prenajímateľ zadrží vratnú zálohu do doby zistenia
skutočných nákladov na opravu. Následne bude alikvotná časť vratnej zálohy použitá
na úhradu nákladov na opravu a zvyšná časť vrátená nájomcovi.
8.6
Záloha nebude vrátená v prípade ak nájomca
poruší ustanovenia čl. 4 obchodných podmienok.
8.7
Vratná záloha je realizovaná ako platba, nie
predautorizácia. Prenajímateľ nezodpovedá za bankové poplatky nájomcu, alebo
kurzové rozdiely, ktoré môžu vzniknúť nájomcovi z dôvodu realizácie platby
v bankových subjektoch.
9.
Vrátenie vozidla
9.1
Nájomca je povinný vrátiť motocykel
v termíne dohodnutom v nájomnej zmluve.
9.2
Vrátením motocykla sa rozumie vrátenie vrátane
príslušenstva, vybavenia a dokladov.
9.3
Nájomca berie na vedomie, že v prípade
nevrátenia vozidla v dohodnutom termíne alebo porušení zmluvných podmienok
je prenajímateľ oprávnený okamžite odobrať vozidlo.
10.
Ukončenie zmluvy o prenájme
10.1
Zmluva o prenájme zaniká:
a)
pri nezaplatení sumy nájmu najneskôr v deň
začatia nájmu,
b)
pri poškodení motocykla nehodou,
c)
pri inom porušení ustanovení obchodných
podmienok.
V prípade
odstúpenia od zmluvy zo strany prenajímateľa zmluva zaniká doručením odstúpenia do sféry vplyvu
nájomcu, a to aj v prípade, ak sa nájomca o doručení nedozvedel.
10.2
Predčasné odstúpenie od zmluvy zo strany nájomcu je možné najneskôr 24 hodín pred dohodnutým termínom začiatku prenájmu na tel. čísle 0918 055 840 a nájomca zaplatí odstupné vo výške 100 € (slovom jedno sto eur).
10.3
V prípade nevykonania odstúpenia od zmluvy a nevykonania prenájmu z dôvodu na strane nájomcu v dohodnutý deň nájmu sa cena nájmu nevracia.
11.
Škoda spôsobená tretím osobám
11.1
Nájomca podpisom zmluvy o prenájme na seba
preberá všetku zodpovednosť v prípade vzniku škody tretím osobám, ktorá
môže vzniknúť pri prenajme motocykla. ( napr. úraz, smrť, poškodenie, zničenie,
požiar a pod.)
11.2
Nájomca podpisom zmluvy o prenájme vyhlasuje, že je oboznámený so skutočnosťou,
že pretekársky motocykel nemá uzatvorené poistenie.
11.3
Nájomca sa podpisom zmluvy o prenájme
zaväzuje, že sa oboznámil s technickým stavom motocykla a tým na seba
preberá všetku zodpovednosť aj v prípade nehody spôsobenej neočakávanou
technickou poruchou.
12. Ochrana osobných údajov a reklamácia
12.1
Spoločnosť CoMa Consulting, s.r.o. bude v súlade s platnými predpismi o ochrane osobných údajov spracovávať osobné údaje nájomcu uvedené v nájomnej zmluvy na účely splnenia nájomnej zmluvy, a to v čase nevyhnutnom na jej splnenie, vybavenie
prípadných nárokov nájomcu z chybného plnenia a ďalej ak je spracovanie
nevyhnutné v súlade správnymi predpismi (najmä s daňovými predpismi). Právnym
základom spracovania je zmluva uzatvorená medzi nájomcom a prenajímateľom.
Príjemcovia osobných údajov budú zmluvní partneri Spoločnosti zaisťujúci vybavenie nájomnej zmluvy.
Poskytnutie
osobných údajov sa vyžaduje pre uzatvorenie zmluvy, ale v prípade, že Zákazník
svoje údaje na tento účel neposkytne, nie je možné službu uskutočniť.
Nájomca má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu, výmaz,
obmedzenie ich spracovania a na ich prenositeľnosť alebo vzniesť námietku proti
ich spracovaniu. Tieto práva môže nájomca uplatniť na kontaktoch uvedených v nájomnej zmluve. Zákazník má právo podať sťažnosť na dozornom orgáne na ochranu
osobných údajov, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov, sídlo a kontaktné
údaje nájde na stránkach www.uoou.sk
12.2 Reklamácia
12.2.1
Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou
súčasťou Obchodných podmienok CoMa Consulting, s.r.o , IČO: 36 352 128,, ako prenajímateľ a opisuje postup, akým spôsobom pristupovať pri
reklamácii tovarov a služieb nadobudnutých od predávajúceho.
12.2.2
Nájomca, ktorým je spotrebiteľ, je
povinný sa zoznámiť s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami
ešte pred objednaním tovarov a služieb. Zároveň nájomca berie na vedomie,
že je povinný poskytnúť prenajímateľovi potrebnú súčinnosť potrebnú pre vybavenie
reklamácie, v opačnom prípade sa lehoty adekvátne predlžujú o čas, v
ktorom nájomca neposkytol požadovanú súčinnosť.
12.2.3
Uzavretím nájomnej zmluvy nájomca súhlasí
s týmto Reklamačným poriadkom. Definície pojmov obsiahnuté v tomto Reklamačnom
poriadku majú prednosť pred definíciami v obchodných podmienkach. Pokiaľ tento Reklamačný
poriadok pojem nedefinuje, chápe sa vo význame, v akom je definovaný v obchodných podmienkach. Ak
nie je definovaný ani tam, chápe sa vo význame, v akom ho užívajú platné a
účinné právne predpisy.
12.2.4
Miestom pre uplatnenie reklamácie je
sídlo prenajímateľa.
12.2.5
Prenajímateľ vydá nájomcovi písomné
potvrdenie o tom, kedy bola reklamácia uplatnená, čo je jej obsahom, aký spôsob
vybavenia reklamácie je požadovaný a to písomne bezprostredne po prijatí
reklamácie.
12.2.6
O reklamácii prenajímateľ rozhodne ihneď, v zložitých prípadoch do troch
pracovných dní.
Obchodné podmienky RACE CONSULTING
1.Uzatvorenie zmluvy o službe
1.1
Uzatvorenie zmluvy o poskytnutí služby RACE CONSULTING prebieha medzi CoMa Consulting, s.r.o. IČO: 36 352 128, sídlo podnikania: Kniežaťa Pribinu 193/22, 911 01 Trenčín (ďalej len „obchodná spoločnosť“) a fyzickou osobou (ďalej
len „klient“).
2. Zmluvný vzťah – vznik,
povaha a zánik
2.1
Klient má právo
vybrať si z ponuky služieb Obchodnej spoločnosti uvedenej v rámci cenníka
na webovej adrese https://racerent.sk/cennik .
2.2
Zmluvný
vzťah medzi Klientom a Obchodnou spoločnosťou vzniká zaplatením poplatku
za vybraný Balík služieb na bankový účet Obchodnej spoločnosti, prípadne
v hotovosti do rúk odborného konzultanta pred absolvovaním jazdy na okruhu
. Tento moment sa považuje za moment uzatvorenia Zmluvy o poskytovaní
služieb – poradenské a asistenčné služby.
2.3
Zmluvný vzťah
sa uzatvára na dobu určitú – 1 okruhový
deň (12 hodín).
2.4
V prípade potreby predĺženia poskytovania
služby je potrebné vypracovať
k zmluve dodatok o predĺžení zmluvy. V dodatku o predĺžení
zmluvy sa uvedie doba pokračovania služby
a cena poskytovania služby za obdobie, počas ktorej poskytovanie
služby pokračovalo.
2.5
Zmluvný vzťah
zaniká v prvom rade splnením, pokiaľ nedôjde k jeho zániku iným
spôsobom.
2.6
Okrem
prípadu podľa odseku 2.5. môže dôjsť k zániku zmluvného vzťahu.
2.6.1
Výpoveďou
ktorejkoľvek zo zmluvných strán, pokiaľ to pripúšťajú tieto obchodné podmienky.
2.6.2
V prípade odstúpenia od zmluvy zo strany
prenajímateľa zmluva zaniká doručením odstúpenia do sféry vplyvu nájomcu,
a to aj v prípade, ak sa nájomca o doručení nedozvedel.
2.6.3
Predčasné odstúpenie od zmluvy zo strany klienta je možné najneskôr 24
hodín pred dohodnutým termínom začiatku prenájmu na tel. čísle 0918 055 840 a
nájomca zaplatí odstupné vo výške 100 € (slovom jedno sto eur).
2.6.4
V
prípade nevykonania odstúpenia od zmluvy a nevykonania poskytnutia služby z
dôvodu na strane klienta v dohodnutý deň nájmu sa cena nájmu nevracia.
3. Platobné podmienky
3.1
Platba za poskytovanie
služby prebieha prostredníctvom bankového prevodu na účet, v ojedinelých
prípadoch je možné platbu realizovať aj v hotovosti.
3.2
Klient hradí čiastku za poskytovanie
služby najneskôr v deň začatia prenájmu.
3.3
Obchodná spoločnosť nezodpovedá za bankové
poplatky nájomcu, alebo kurzové rozdiely, ktoré môžu vzniknúť nájomcovi
z dôvodu realizácie platby v bankových subjektoch.
3.4
Poplatok za službu nezahŕňa poplatok za jazdenie na okruhu - napr. "štartovné".
4. Práva
a povinnosti Klienta
4.1
Klient má právo vybrať si z ponuky služieb v rámci cenníka
uvedeného na Webovej adrese: racerent.sk/cennik
4.2
Klient je povinný zúčastniť sa okruhového dňa v čase, ktorý si vopred
dohodol s odborným konzultantom.
4.3
Klient sa na okruhových dňoch zúčastňuje na vlastné nebezpečenstvo
s ohľadom na svoj zdravotný stav, telesné, jazdecké a technické
schopnosti.
4.4
Klient v rámci zmluvy o poskytovaní služieb môže umiestniť na
motocykel záznamové zariadenie – mobilný telefón s aplikáciou na
zaznamenávanie parametrov jazdy a kameru pre zaznamenanie jazdy.
4.5
V prípade zničenia záznamového zariadenia jeho stratou alebo
poškodením nehodou je klient povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 100 €
(slovom jednosto eur).
V prípade zničenia kamerového zariadenia jeho stratou alebo
poškodením nehodou je klient povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 100 €
(slovom jednosto eur).
4.6
Klient má v rámci poskytovania služieb k dispozícií tímové
vybavenie a to najmä: kovovo -
plachtový stan, gumovo-textilnú podložku, sadu náradia, 2 x stojan. V prípade odcudzenia
poškodenia alebo úmyselného zničenia tohto zariadenia hradí klient zmluvnú
pokutu v hodnote, ktorú určí obchodná spoločnosť.
5. Ochrana osobných údajov a reklamácia
5.1
Spoločnosť CoMa Consulting, s.r.o. bude v súlade s platnými predpismi o ochrane osobných údajov spracovávať osobné údaje klienta uvedené v zmluve o poskytovaní služieb, a to v čase nevyhnutnom na jej splnenie, vybavenie prípadných nárokov nájomcu z chybného plnenia a ďalej ak je spracovanie nevyhnutné v súlade správnymi predpismi (najmä s daňovými predpismi). Právnym základom spracovania je zmluva uzatvorená medzi klientom a obchodnou spoločnosťou. Príjemcovia osobných údajov budú zmluvní partneri Spoločnosti zaisťujúci vybavenie zmluvy o poskytovaní služby.
5.2
Poskytnutie osobných údajov sa vyžaduje pre uzatvorenie zmluvy, ale v prípade, že klient svoje údaje na tento účel neposkytne, nie je možné službu uskutočniť.
5.3
Klient má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu, výmaz, obmedzenie ich spracovania a na ich prenositeľnosť alebo vzniesť námietku proti ich spracovaniu. Tieto práva môže klient uplatniť na kontaktoch uvedených v zmluve o poskytovaní služieb. Klient má právo podať sťažnosť na dozornom orgáne na ochranu osobných údajov, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov, sídlo a kontaktné údaje nájde na stránkach www.uoou.sk
5.4 Reklamácia
5.4.1
Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Obchodných podmienok CoMa Consulting, s.r.o , IČO: 36 352 128, ako obchodnej spoločnosti a opisuje postup, akým spôsobom pristupovať pri reklamácii tovarov a služieb nadobudnutých od obchodnej spoločnosti.
5.4.2
Klient, ktorým je spotrebiteľ, je povinný sa zoznámiť s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami ešte pred objednaním tovarov a služieb. Zároveň klient berie na vedomie, že je povinný poskytnúť obchodnej spoločnosti potrebnú súčinnosť potrebnú pre vybavenie reklamácie, v opačnom prípade sa lehoty adekvátne predlžujú o čas, v ktorom klient neposkytol požadovanú súčinnosť.
5.4.3
Uzavretím zmluvy o poskytovaní služieb klient súhlasí s týmto Reklamačným poriadkom. Definície pojmov obsiahnuté v tomto Reklamačnom poriadku majú prednosť pred definíciami v obchodných podmienkach. Pokiaľ tento Reklamačný poriadok pojem nedefinuje, chápe sa vo význame, v akom je definovaný v obchodných podmienkach. Ak nie je definovaný ani tam, chápe sa vo význame, v akom ho užívajú platné a účinné právne predpisy.
5.4.4
Miestom pre uplatnenie reklamácie je sídlo obchodnej spoločnosti.
5.4.5
Obchodná spoločnosť vydá nájomcovi písomné potvrdenie o tom, kedy bola reklamácia uplatnená, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia reklamácie je požadovaný a to písomne bezprostredne po prijatí reklamácie.
5.4.6
O reklamácii prenajímateľ rozhodne ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní.